Remarketing; terim gereği yeniden pazarlama anlamına gelmektedir. Web sitesi veya uygulama ile herhangi bir bağlamda etkileşime girmiş kullanıcıları yeniden kazandırmayı amaçlayan reklam kurgusunun temelini oluşturmaktadır.
Dynamic Remarketing
Özellikle e-ticaret sitelerinde; ürünlere bakmış kullanıcıları hedef almaktadır. Baktıkları bir ürünü veya sepete ekledikleri ama satın almadıkları bir ürünü onlara geri hatırlatmak amacıyla kullanılmaktadır.
Genel Amaç
Site ve/veya uygulama ile etkileşime geçmiş kullanıcıları; belirli kurallar dahilinde tekrar websitesi/uygulama yönlendirmeyi sağlamaktadır.
Hangi Sektörlere Uygun
Remarketing reklamları doğası gereği; dijital dünyada reklam/duyuru yapan tüm işletmeler için zorunlu bir modeldir.
Dinamik Yeniden Pazarlama Faydaları
Kullanıcıların etkileşime geçtikleri ürün yada hizmetleri; kendilerine tekrar hatırlatma görevi görür.
Ürünler direkt olarak hedeflenebilir
Kullanıcı davranışına göre kural setleri belirlenmektedir.
Aktif olarak satış getirme amaçlı bir modeldir
Kurulum esnasında Google Shopping entegrasyonu ile ücretsiz trafik kazandırır
Tüm pazarlama aktiviteleri ile kitle paylaşımı yapabilir
Remarketing Genel Bilgileri
- Reklam nerede yayınlanır?
-
Remarketing reklamları; yayınlandığı platforma göre çok çeşitli yerlerde çıkabilir. Bu bir haber sitesi, bir blog veya bir Instagram akışı bile olabilir.
- Kitle paylaşımı nedir?
-
Kitle paylaşımı; duyuru/reklam yapan tüm platformların; kendi kullanıcı segmentini; birbirleriyle paylaşabilmesi demektir. Örneğin bu sayede; e-mail marketing kullanıcıları; Google Dinamik Remarketing reklamlarında bir kitle olarak kullanılabilir.
- Ürünlerimi nasıl yüklerim?
-
Remarketing reklamlarında ürünler belirli bir iletişim kanalı ile (XML, API, CSV vb.) Google Merchant platformuna yüklenebilmektedir. Satış yapılmayan bir hizmet sitesinde de özel bir kaç yöntemle hizmetler yüklenip, Remarketing reklamı yapılabilir.
İletişime Geçin Başarınızı Yazalım
Telefon: 0216 330 49 66 & Email:info@efzen.com.tr