image

Site İçi Optimizasyon

Site içindeki SEO optimizasyonu sitenin içinde kalmasın. Google aramalarında; yapılan tüm çalışmaları canlı canlı görün!

Detaylı Bilgi
image

Site Dışı Optimizasyon

Backlink teriminden endişe etmeyin. Referans güçlü bir pazarlama metodudur. En doğal Backlink çalışmasını sunuyoruz.

Detaylı Bilgi
image

Kelime Sıralamaları

Yetkinlik, tecrübe aktarımı ve sabır; anahtar kelimelerin yüksek sıralamaya ulaşmasının 3 temel bileşenidir. Geride kalmayın!

Detaylı Bilgi
SEO'nun Temelleri

SEO Projelerinde Temel Çalışmalarımız

01

Site Analizi

Sitenizin/uygulamanızın analizini süslü sözcükler ile değil; uygulanabilir düzenlemeler ile sunuyoruz. Gerekirse düzenlemeler biz yapıyoruz. Sorunu anlamak çözmenin yarısıdır.

Detaylı Bilgi
02

Kelime Analizi

Kelime analizi, SEO çalışmasının en temel ve kritik bileşenidir. Görünürlüğünüzün kimliği gibidir. İyi bir analiz SEO başlangıcının temel taşıdır. "Herşey bir arama ile başlar" by Google

Detaylı Bilgi
03

Rakip Analizi

Rakipleriniz ne yapıyor diye düşünmeyin. Onların ne yaptığını ve ne yapmadığını çok iyi biliyoruz! Siz zamanınızı işletmenize ve çalışanlarınıza ayırın. Rakiplerinizi biz takip ederiz.

Detaylı Bilgi
04

Raporlama

Gereksiz vakit kayıplarının önüne beraber geçelim. kalabalık rakamları değil, işinizin tam yansımasını rapor olarak sunuyoruz. Dinamik ve mobilite sunan raporlarımızı çok seveceksiniz.

Detaylı Bilgi
Başarılı &
Projelerde Neler Oluyor

Projenin başarıya ulaşması sadece çalışılan kelimelerin sıralamalarının yükselmeleri değildir. Doğru SEO çalışması; tüm siteyi kalkındırır ve güçlendirir.

İlk Sayfaya Çıkma Oranı 79%

Yükselen Kelimelerin Kalıcılığı 91%

Tüm Trafiği Kalkındırma 95%

Satışlar ve Marka Bilinirliği

Yükselişi Kendiniz İzleyin

E-Ticaret SEO ise; online alışveriş sitelerinin arama motoru sonuçlarında görünür olmasını sağlayan, web sitesine daha çok trafik çekmeyi amaçlayan ve gelen kullanıcı davranışının alışverişe dönmesini tetikleyen çalışmaların bütünüdür.

  • Her sayfanın başlığı kendi özelinde olmalıdır. Bu yüzden sayfa başlıkları kullanımı göz ardı edilmemelidir.
  • Ürün sayfalarında detaylara yer verilmelidir.
  • Kategori sayfalarında yer alan ürün stokları (ürün sayısı) yeterli olmalıdır.
  • Meta tag ler son derece önemlidir. Her sayfa için meta title ve descripton kısmı kendi özelinde belirlenen keywordler kapsamında doldurulmalıdır.
  • Sayfa URL’leri ise ilgili keywordlerden oluşmalıdır. Bu şekilde sayfaların daha doğru biçimde indeks alması sağlanacaktır.
  • Sitedeki kopya sayfalar tespit edilerek ortadan kaldırılmalıdır
  • E-ticaret sitelerinde mümkün olan en üst seviyede rich snippets yapıları kullanılmalıdır.
İletişime Geç
Nasıl Bulunuyorsunuz

Görünürlük Büyük Bir Güçtür

Anahtar kelimeler, web sitenizin ne ile alakalı olduğunu arama motorlarına anlatmanın en iyi yollarından biridir. İçeriklerinizde, sayfa başlıklarınızda ve açıklamalarınızda kullanmış olduğunuz anahtar kelimeler, sitenizi ilgili sorgularla eşleştirmenize yardımcı olur. Web sitenizi ilgili anahtar kelimeler ile ilişkilendirmek kadar, onların takibi de oldukça önemlidir. Arama motoru optimizasyonunun, iyi bir analiz ve takip ile mümkün olduğunu unutmamak gerekir. Tüm web site sahipleri, Google’da en iyi sıralamaya sahip olmak ister. İlk adım olarak anahtar kelimelerinizin takibi ile başlayın!

  • EFZEN Sıralama Programı
  • Tüm Kelimelerin Günlük, Haftalık, Aylık, Yıllık ve Hatta Anlık Sıralama Bilgisi
  • Tüm Sıralamaların Geçmiş Kayıt Bilgisi
  • Kelimelerin Aylık ve Yıllık Aranma Hacimleri
  • Grafiksel ve Vektörel İlerleme Tabloları
İletişime Geç
Neden Bir Blog Olmasın

Ticaret Sadece Satmak Değildir

Web sitelerinde yer alan kategori, hizmet veya ürün sayfalarının yanı sıra, SEO çalışmalarının odak noktası olan alanlardan biri blog yönetimidir.E-ticaret sitelerinde esas olan her ne kadar “satın alma” güdüsü olsa da, organik trafiği desteklemek için blog yönetimi son derece önemlidir. Blog yönetimi sürecinde ilk olarak ele alınması gereken konu; sitenin sunduğu hizmet veya ürünlere paralel içeriklerin oluşturulmasıdır. E-ticaret sitelerinde yapılan en büyük hatalardan biri ne yazık ki blog yönetiminin olmaması veya var olan blog yapısının sistematik düzende ilerleyememesidir. Çünkü odak noktası satışa yönelik pazarlama çalışmaları olduğu için, blog tarafındaki algı, tamamen kullanıcı açısından okunabilirlik olarak nitelendirilmektedir.

  • Sitenizin ihtiyaç duyduğu tüm içerikleri sağlıyoruz.
  • Kategori SEO metinleri
  • Ürün Açıklamaları
  • Marka yazıları
  • Kurumsal Sayfa İçerikleri
  • Blog içerikleri üretme ve paylaşma
İletişime Geç
Bize Katılın
Yol Arkadaşlarımızdan OIun

Çok kez denemiş, bir türlü aradığınız ve istediğiniz sonuçlara ulaşamamış olabilirsiniz. Pes etmeyin. Bizimle iletişime geçin.